onsdag 12 augusti 2009

Så börjar jag väl då.




Ok. Då är det väl dags för mig med att kasta mig ut i bloggvärlden. Jag vill dela med mig av mitt stora intresse för handarbete och hantverk, och de saker jag gör. Just nu har jag helt fastnat för att virka amigurumis. För er som ännu inte stött på någon amigurumi, så är det japanska och betyder ungefär "litet virkat djur"

Brevid här sitter mitt senaste alster, apan Gothilda. Hon är en mörk och dyster liten varelse, som inte alls uppskattade att jag drog ut henne i dagsljuset för en fotosession.









Här ser du hennes vän kaninen Punk-Sonja.

De kommer snart få sällskap av Hippie-Henrik, som jag tror blir färdig ikväll. Han saknar bara fotsulor och lite smådetaljer. Så han dyker upp här snart :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar